تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدشانس‌ترین راننده تاکسی +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده تاکسی بعد از اینکه هنگام انجام تخلف سرعت غیر مجاز 14 بار توسط یک دوربین کنترل ترافیک گرفته شد؛ بدشانس‌ترین راننده تاکسی لقب گرفت. راننده تاکسی بدشانس +تصاویر راننده تاکسی بدشانس +تصاویر

استیون هولمن 41 ساله در شهر پلیماث انگلستان است که بعد از انجام چندین تخلف و با سرعت غیر مجاز راندن در خیابان‌ها به دادگاه فراخوانده شده بود؛ در این دادگاه به دلیل تخطی از سرعت مجاز و ثبت 14 باره این تخلف و ثبت آن‌ها توسط یک دوربین، آن هم در طی دو ماه گناهکار شناخته شد.

راننده تاکسی بدشانس +تصاویر

هولمن 41 ساله به مدت 10 سال در این شهر راننده تاکسی بوده و ادعا کرده است گواهینامه او هیچگونه نقصی نداشته است اما با انجام دادن این تخلفات در طی دو ماه گواهینامه خود را از دست داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدشانس‌ترین راننده تاکسی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..