تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال به یک شرط می تواند السد را شکست دهد

جلال چراغپور در مورد نبرد استقلال تهران مقابل السد در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «استقلال تهران در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرد ولی مهمترین نکته ای که در این تیم مشهود بود اعتماد مدیران استقلال به علیرضا منصوریان بود و در حال حاضر این تیم جواب اعتماد به کادر فنی و بازیکنان جوانش را می‌بیند. موتور محرک در هر تیمی بازیکنان جوان آن تیم هستند و استقلال در این فصل جوانان زیادی در ترکیبش دارد که می‌توانند در بازی مقابل السد به خوبی بازیکنان باتجربه این تیم را کلافه کنند.»

وی ادامه داد: «استقلال در چند بازی آخر لیگ نتایج خوبی کسب کرد و این مساله از نظر روحی و روانی به این تیم کمک می‌کند تا مقابل السد نمایش خوبی داشته باشد. السد هم یکی از تیم‌های قوی و ریشه دار قطر است که در دوره‌های قبلی لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده‌ است. استقلال بازی بزرگی را پیش رو دارد و امیدوارم سطح بازی به حدی باشد که در شان لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.»

کارشناس فوتبال در خصوص حضور بازیکن باتجربه‌ای مانند ژاوی در ترکیب السد برای بازی مقابل استقلال بیان کرد: «بازیکنانی که در سطح اول اروپا قرار دارند و بخاطر پول به تیم‌های دیگر می‌روند، سطح بازی‌ آنها هم در حد همان لیگی می‌شود که حضور دارند. ژاوی در زمان حضورش در بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان جهان بود ولی در حال حاضر کلاس فوتبالش در حد لیگ قطر است و نحوه بازی‌اش تفاوت زیادی با ژاوی بارسلونا دارد. در سال‌های قبل ریوالدو هم در ترکیب تیم ازبکستانی مقابل پرسپولیس در تهران بازی کرد و ما شاهد بودیم که سطح بازی این بازیکن برزیلی با دوران اوجش تفاوت زیادی داشت و در حد فوتبال اروپا نبود.»

وی در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه بازی السد و استقلال افزود: «من فکر می‌کنم استقلال می‌تواند السد را شکست دهد، اما این نکته مستلزم این است که بازیکنان جوان استقلال درگیر حاشیه‌های احتمالی السدی‌ها نشوند. بازیکنان قطر در بوجود آوردن حاشیه استاد هستند و ممکن است با این کارها بازیکنان جوان استقلال را تحت تاثیر قرار دهند و آنها را از شرایط بازی خارج کنند.»

آنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال به یک شرط می تواند السد را شکست دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..