تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار ترامپ با همسرش در فرودگاه خبرساز شد/ ببینید

به گزارش جام نیوز، پایگاه انگلیسی "دیلی میل" (Daily Mail) با انتشار گزارشی به رفتار دونالد ترامپ با ملانیا ترامپ در فرودگاه "پالم بیچ" فلوریدا پرداخته است.

بر اساس گزارش دیلی میل، ترامپ پس از پیاده شدن از هواپیما، در حالی که همسرش قصد داشته دست او را بگیرد، از این کار خودداری کرده است.

ترامپ پس از گرفتن دست ملانیا تنها دو ضربه به بر روی آن زد و دستش را رها کرد؛ موضوعی که برخی آن را تحقیر جدید ترامپ نسبت به همسرش دانسته اند.

به گفته یک کارشناس «زبان بدن»، گرفتن دستان همسر نشانه اتحاد است اما ترامپ با این اقدام قصد دارد استقلال خود را نشان دهد و اعلام کند که قدرت تنها در اختیار من است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار ترامپ با همسرش در فرودگاه خبرساز شد/ ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..