تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰۰چمن مصنوعی در ۲۰۰ نقطه محروم کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر شامگاه دوشنبه در نشست با هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد افزود: با همکاری دستگاه های اجرایی و وزارت ورزش و جوانان ۲۰۰ چمن مینی فوتبال با امکانات جانبی در نقاط مختلف محروم استان ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: در سفر به استان یک تصویر جامع از وضعیت استان در بخش های مختلف زیربنایی، رفاهی، ورزش و جوانان و ... به دست آمد و با مشکلات استان بیشتر آشنا شدیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امید است با طرح این مشکلات در جلسات مختلف دولت با بهره مندی استان از ردیف های بودجه ای و منابع مختلف پیگیری و اقدامات  لازم برای رفع مشکلات انجام شود.

سلطانی فر با اشاره به پتانسل ها و ظرفیت های مادی و معنوی فراوان استان اظهار کرد: این استان به واسطه این توانمندی ها نه مظلوم است و نه محروم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: منابع نفت وگاز، پتانسیل های بالای گردشگری و تفریحی، منابع متعدد و مردم دلاور، توانمند و... نشان از ظرفیت های بالای این استان دارد.

سلطانی فر بیان کرد: امید است وحدت و هماهنگی در استان در کنار ظرفیت ها وپتانسیل های آن فرایند توسعه استان را بهتر از قبل امکان پذیر سازد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت جوانان را به عنوان موتور محرکه توسعه کشور و یک ظرفیت و پتانسیل طلایی در توسعه ورشد آن می داند.

سلطانی فر با بیان اینکه حدود ۲۳ میلون نفر از جمعیت کشور را جوانان ۱۵ تا ۳۰ سال تسکیل می دهند عنوان کرد: با وجود مشکلات متعدد، دولت  در سه ساله گذشته در بخش های مختلف اشتغال، ازدواج، مسکن، تحصیل و پر کردن اوقات فراغت دستاورد های زیادی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰۰چمن مصنوعی در ۲۰۰ نقطه محروم کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..