تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقایان! مراقب عروس های تلگرامی باشید! + عکس

دوشنبه، 18 بهمن 1395 ساعت 22:222017-02-06حوادث

دو عروس قلابی که به اخاذی های سیاه از مردان جوان دست می زدند، در مشهد بازداشت شدند.

- شاکی به افسر تحقیق گفت: چندی پیش به طور اتفاقی با زنی در یک کانال تلگرامی آشنا شدم و با هم ارتباطمان شکل گرفت.

مدتی بعد به او علاقه مند شده و زمانی که متوجه شدم او نیز به من علاقه پیدا کرده، عکس های خصوصی ام را برایش ارسال کردم.

قرار بود بعد از ملاقات با خانواده اش، همراه خانواده ام به خواستگاری اش بروم.

وی افزود: همان روزی که قرار بود با خانواده اش ملاقات کنم، پیام های تهدیدآمیزی برایم در تلگرام فرستاد و گفت اگر مبلغ دو میلیون تومان به او نپردازم، عکس های خصوصی ام را در کانال های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر می کند و آبرویم را می برد.

این زن با این ترفند چند بار از من اخاذی کرد و اکنون هم از من 20 میلیون تومان پول می خواهد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و بازداشت زن اخاذ ادامه داشت تا این که مردان دیگری هم با حضور در پلیس فتا، شکایت هایی را از زنی اخاذ مطرح کردند.

در این مرحله از تحقیقات معلوم شد این افراد نیز در کانال های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی با زن هایی آشنا شده و قصد ازدواج با آنها را داشته اند، غافل از این که این زنان پس از دریافت عکس های خصوصی شان، دست به اخاذی زده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقایان! مراقب عروس های تلگرامی باشید! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..