تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ 4 هزار نخ سيگار قاچاق در رشت کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرهنگ رحيم شعباني  گفت: در پي دريافت خبري مبني بر خريد و فروش سيگار خارجي قاچاق توسط فردي در شهرستان رشت، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.   
 
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه با اقدامات اطلاعاتي پليس، متهم 36ساله را دراين خصوص شناسايي كرد ، اظهار داشت: در بازرسي از مغازه اين متهم، 4 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق كشف و ضبط  شد.  

وي با تاكيد بر اينكه متهم پس از دستگيري براي تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شده، به همه شهروندان توصيه كرد كه به منظور كمك  به توليد ملي كشور هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص كالاي قاچاق را با شماره پليس  110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ 4 هزار نخ سيگار قاچاق در رشت کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..