تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت رئیس مجلس عوام انگلیس با سخنرانی ترامپ در این مجلس

به گزارش افکارنیوز،

در ادامه اظهارنظرها درباره مواضع جنجالی رئیس جمهور آمریکا در انگلیس، رئیس مجلس عوام انگلیس با سخنرانی دونالد ترامپ در این نهاد قانونگذاری در جریان سفر آتی وی به لندن مخالفت کرد.

در حالی که پیشتر در خبرها آمده بود که در انگلیس، مخالفان سفر رئیس جمهور آمریکا به لندن طوماری علیه سفر دونالد ترامپ امضا کرده اند، مقامات دولت «ترزا می» بی توجه به این درخواستها از پابرجا بودن سفر آتی ترامپ به لندن خبر داده اند.

حالا امروز دوشنبه، رئیس مجلس عوام انگلیس در اظهارنظری در خصوص سفر اتی ترامپ ب این کشور، بر مخالفت شدید خود برای سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در این مجلس تاکید کرده است.

این مخالفت در حالی مطرح شده که پیش از این مقامات ارشد غربی از قبیل باراک اوباما و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در سفر به لندن، در مجلس عوام سخنرانی کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت رئیس مجلس عوام انگلیس با سخنرانی ترامپ در این مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..