تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیلان میزبان مسابقات« کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور» می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار زیال دمراسم یادبود مرحوم آیت الله خسرو شاهی در کرمانشاه برگزار می‌شودر نشستی که بعدازظهر دوشنبه با رسانه ها و خبرنگاران استان گیلان برگزار شد،اظهار کرد: استان گیلان میزبان مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در روزهای ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه جاری در رشت برگزار می شود، افزود: مسابقات مذکور به عنوان انتخابی اعضای تیم ملی ایران نیز محسوب می شود.

رئیس هیأت کاراته گیلان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش کاته انفرادی و تیمی و همچنین مبارزه برگزار شده که تاکنون بیش از ۶۳۰ ورزشکار برای حضور در این مسابقات اعلام آمادکی کرده اند.

به گفته این مسئول مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالانه کشور در شش وزن برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیلان میزبان مسابقات« کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور» می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..