تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوان والیبالیست تربیت بدنی شهرداری کهریزک فاتح مسابقات جام دهه مبارک فجر

بانوان والیبالیست تیم تربیت بدنی شهرداری کهریزک در مسایقات جام دهه مبارک فجر توانستند با غلبه بر حریفان خود، فاتح این دوره از مسابقات باشند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ مسئول تربیت بدنی شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: بانوان والیبالیست  تیم شهرداری کهریزک در رقابتی که در مجموعه ورزشی تختی کهریزک برگزار شد توانستند با غلبه بر بانوان والیبالیست شهرداری حسن آباد، برد این مسابقه را به نام خود رقم بزنند.«سعید رافضی» در ادامه افزود: در ادامه این رقابت ها، تیم والیبال بانوان شهرداری کهریزک  در یک رقابت دوستانه به مصاف تیم والیبال پژوهشکده صنعت نفت رفتند و با نتیجه 3 بر صفر بر ورزشکاران میزبان غلبه کردند.خانم انصاری مربی گری تیم والیبال بانوان شهرداری کهریزک را بر عهده دارد. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوان والیبالیست تربیت بدنی شهرداری کهریزک فاتح مسابقات جام دهه مبارک فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..