تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر تنیس روی میز کارکنان شهرستان نیر معرفی شدند

ساعت: 18:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/18 شناسه خبر: 1030615

مسابقات تنیس روی میز شهرستان نیر گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر به خط پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، علیرضا حسینی رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان نیر گفت: در این مسابقات که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد 10 نفر از تنیسورها در سالن ورزشی حجاب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این رقابتها توکل فرجامی از منابع طبیعی توانست با غلبه بر حریفان خود عنوان نخست را از آن خود کند علی فرجی از آموزش و پرورش مقام دوم را کسب کرد و هادی شیخ باقری از امور آب و فاضلاب شهری در جایگاه سوم ایستاد.

 

گفتنی است در پایان، طی مراسمی که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر برگزار شد حکم قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود به نفرات برتر اهداء شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر تنیس روی میز کارکنان شهرستان نیر معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..