تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلال 72 ساعته ارتباط تلفنی در 2 مرکز مخابراتی تهران از فردا

به گزارش دوشنبه روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های 3337 تا 3339 و 3374 تا 3377 در محدوده بلوار فداییان، اتوبان آزادگان و خیابان های مختاری، شهید غیبی و زهره وند به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.


براساس همین گزارش با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات ثارالله در محدوده شهرک یاس، احسانی نژاد، دانشگاه خوارزمی و سرم سازی رازی از ساعت 24 امشب ارتباط تلفنی به مدت 6 ساعت مختل می شود.


به گزارش ایرنا، پارسال در استان تهران شمار مشترکان تلفن ثابت هشت میلیون نفر و خط های نصب شده تلفن ثابت 9 میلیون مورد بود.


شرکت مخابرات ایران نیز اعلام کرده است پارسال ضریب نفوذ تلفن ثابت در کل کشور از 38.13 به 38.22 درصد به نسبت جمعیت کشور افزایش یافت.


شرکت مخابرات تا پایان شهریورماه امسال 30 میلیون و 452 هزار و 71 شماره از مجموع 37 میلیون و 17 هزار و 47 شماره مصوب را دایر کرد و توانست ضریب نفوذ خود را به نسبت جمعیت کشور به 38.22 درصد افزایش دهد و شماره‌های دایری شهری را به 25 میلیون و 408 هزار و 899 و شماره دایری روستایی را به پنج میلیون و 43 هزار و 172 برساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلال 72 ساعته ارتباط تلفنی در 2 مرکز مخابراتی تهران از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..