تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صداي اعتراض اصحاب رسانه در كاخ جشنواره پيچيد!

صداي اعتراض اصحاب رسانه در كاخ جشنواره پيچيد!به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار مهر به عنوان نماینده تجمع اعتراضی خبرنگاران در نشست خبری فیلم «اسرافیل» سخن گفت.

نیوشا روزبان گفت: هنرمندان فراموش می‌کنند وقتي پشت میز به عنوان پاسخگو نشسته اند، باید به سوالات ما دقیق جواب دهند. بعضی از کارگردان‌ها و بازیگران بدون احترام به اصحاب رسانه هرچه دوست دارند، می گویند.

اگر نمی‌خواهند به سوالی جواب دهند، در نشست حضور پیدا نکنند. دیروز هم در نشستی دوباره از جانب خانم بازیگر به ما بی احترامی شد.

وی در خصوص کارت‌های ورود به سالن گفت: ما اگر اینجا هستیم، خبرنگار هستیم و برخورد نامناسب تشریفات با ما درست نیست. نمی‌‌توان گفت که این افراد تازه وارد هستند. بايد برای خبرنگاران احترام قائل باشند.

بهروز غریب پور هم در این نشست حضور داشت. غریب پور گفت: حرف‌های شما کاملا دقیق و درست است و من به عنوان یک هنرمند از اصحاب رسانه و روزنامه نگاران ممنون و متشکر هستم.
 
مدير كاخ رسانه اي جشنواره گفت: اولین شغل من خبرنگاری حوادث بود و برای آنکه رعایت انصاف شود، من از مدیریت تشریفات هم شرح ما وقع را می‌پرسم.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صداي اعتراض اصحاب رسانه در كاخ جشنواره پيچيد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..