تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حلقه اتحاد استقلالی ها پیش از رویارویی با السد

کد خبر: ۴۷۵۵۱۰

۲۲۷۳  بازدید

کادر فنی و بازیکنان استقلال تهران پس از برگزاری آخرین تمرین پیش از رویارویی با السد قطر، حلقه اتحاد تشکیل دادند.

ورزش سه: کادر فنی و بازیکنان استقلال تهران پس از برگزاری آخرین تمرین پیش از رویارویی با السد قطر، حلقه اتحاد تشکیل دادند.

تیم استقلال تهران فردا برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آزادی پذیرای السد قطر خواهد شد تا در صورت پیروزی در این دیدار به دور گروهی مسابقات راه پیدا کند.

استقلالی ها که این روزها شرایط بسیار خوبی را پشت سر می گذراند، ظهر امروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه آزادی انجام دادند تا مهیای این دیدار حساس شوند. در پایان تمرین نیز بازیکنان و کادر فنی گرد هم جمع شدند و با تشکیل حلقه اتحاد نشان دادند که با تمام وجود آماده رویارویی با نماینده قطر هستند.

حلقه اتحاد استقلالی ها پیش از رویارویی با السد

گفتنی است دیدار دو تیم فردا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و برنده میدان در گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کنار الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان قرار خواهد گرفت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حلقه اتحاد استقلالی ها پیش از رویارویی با السد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..