تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین باغ وحش روسیه 153 ساله شد

یکی از بزرگترین و چشم نواز ترین باغ وحش های جهان در کشور روسیه و شهر مسکو قرار دارد که قدمت آن به 153 سال گذشته بر می گردد و هر سال بازدید کنندگان زیادی از کشورهای مختلف جهان برای دیدن گونه های  مختلف جانوری به این باغ وحش مراجعه می کنند.

شهرداری مسکو در نظر دارد تا ۱۵۳ سالگی بزرگترین باغ وحش روسیه را ۱۲ فوریه جشن بگیرد.

به گزارش ایسنا از خبرگزاری ماسکووا، برگزاری برنامه ها و نشست‌هایی مختلفی در خصوص اهمیت محیط زیست و حفظ گونه های مختلف جانوری و … برای  جشن تولد باغ وحش مسکو اعلام شده است.

باغ وحش مسکو با مساحت ۲۱.۵ هکتار در سال ۱۸۶۴ میلادی توسط متخصصان زیست‌شناس دانشگاه دولتی مسکو تأسیس شد.

این باغ‌وحش در سال ۱۹۱۹ میلادی «ملی» شد و مالکیت آن در سال ۱۹۲۲ میلادی به شهرداری مسکو منتقل شد.

در باغ وحش مسکو ۸۲۷۰ موجود زنده از بیش از هزار گونه جانوری نگهداری می شود که سالانه پذیرای ۴ میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین باغ وحش روسیه 153 ساله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..