تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی‌ای که رامبد جوان را نقش زمین کرد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی نگار از جمله آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر امسال می باشد. رامبد جوان کارگردان  فیلم" نگار " یک ماجرای جنایی  را به تصویر کشیده است.

اکران این فیلم در برج میلاد حواشی زیادی در پی داشت  چرا که حرکات عجیب و غریب رامبد جوان در نشست خبری این فیلم سوژه عکاسان جشنواره شد. اکران این اثر در کاخ مردمی جشنواره واقع در پردیس ملت بازهم با شیرین کاری های رامبد جوان ادامه داشت و حاشیه های جدیدی به وجود آورد.

رامبد جوان در پردیس ملت در حالی که روی زمین دراز کشیده بود و پاهای خود را روی میله های دیواره های راهرو قرار داده بود از خود عکس سلفی انداخت و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.



گفتنی است؛ نگار روایتگر داستان زندگی دختری به نام نگار می باشد که  نگار جواهریان  همسر رامبد جوان نقش آن را بازی می کند. او دختر خانواده ای نیمه مرفه و اصیل است. پدر او در یک معامله اقتصادی شکست خورده و به خاطر تحمل فشارهای زیاد درگذشته است. این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می کند. اما نگار این تحلیل را باور ندارد و تصمیم می گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند تا به اصل ماجرا پی ببرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی‌ای که رامبد جوان را نقش زمین کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..