تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشانه های طبیعی بودن چای چیست؟

به گزارش افکارنیوز،

حسین رضایی‌زاده، متخصص طب سنتی و رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:طب سنتی معتقد است که اعتدال در مصرف هر ماده غذایی مفید ضرری برای بدن ندارد و مصرف بی رویه هر ماده غذایی باعث آسیب به بدن می‌شود. در خصوص مصرف چای نیز باید گفت که مصرف چای از نظر طب سنتی هیچ مشکلی ندارد بلکه افراط در مصرف چای به دلیل اینکه حاوی آنتی اکسیدان است می‌تواند باعث عادت کردن بدن به این ماده و تعدیل منفی شود لذا توصیه می‌شود در مصرف چای اعتدال رعایت شود.

عمدتا چای موجود در بازار یا رنگ طبیعی ندارد یا حاوی اسانس های غیر طبیعی است، و همین موضوع باعث از بین رفتن خواص چای می‌شود، از نشانه های طبیعی بودن چای می‌توان به دیر دم بودن و کم بودن رنگ و بوی آن اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشانه های طبیعی بودن چای چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..