تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد 20سالگی هری پاتر

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، «بوک‌سلر» نوشت: انتشارات «بلومزبری» که چاپ هفت رمان «هری پاتر» را بر عهده دارد،‌ اعلام کرده با فرا رسیدن بیستمین سالگرد انتشار هفت‌گانه معروف «جی.کی رولینگ»، نسخه‌های جدیدی از «هری پاتر و سنگ جادو» را روی پیشخان کتاب‌فروشی‌ها قرار می‌دهد.

 

 

چهار نسخه متفاوت از اولین رمان سری «هری پاتر» که مربوط به چهار گروه‌ مدرسه جادوگری «هاگوارتز» یعنی «گریفیندور»، «رانونکلاو»، «اسلایترین» و «هافلپاف» هستند، طراحی شده است. کتاب‌های جدید با طراحی «لوی پینفولد»، در نسخه‌های جلد سخت و نازک روانه بازار خواهند شد.

 

 

«هری پاترو سنگ جادو» حاوی اطلاعاتی درباره مدرسه جادوگری «هاگوارتز» و سه تصویرگری جدید از «پینفولد» است و از ماه ژوئن توزیع می‌شود.

 

 

هفت‌گانه‌ «هری پاتر» که به داستان‌های پسرکی جادوگر می‌پردازد، پرفروش‌ترین مجموعه کتاب جهان لقب گرفته و اقتباس سینمایی آن‌ها چندین میلیارد دلار را برای تولیدکنندگان به ارمغان آورده‌ است.

 

 

«هری‌پاتر و سنگ جادو» اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ به چاپ رسید و پس از آن شش قسمت بعدی رمان‌های «رولینگ» با موفقیتی روزافزون روانه بازار کتاب شدند. اقتباس سینمایی این هفت اثر در قالب هشت فیلم با بازی «دنیل رادکلیف» و «اما واتسون» نیز در فروش بالای این کتاب‌ها بی‌تاثیر نبوده است. از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ هشت فیلم «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه» و «هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت اول و دوم» در سینماهای جهان اکران شدند و به فروشی بالغ بر هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار دست یافتند.

 

 

«بلومزبری» فروش جهانی رمان‌های «هری پاتر» را تاکنون ۴۵۰ میلیون نسخه اعلام کرده است. این انتشارات که برنامه‌های دیگری هم برای ۲۰ سالگی «هری پاتر» ترتیب داده،‌ اعلام کرده رمان‌های مشهور «رولینگ» تاکنون به ۷۹ زبان دنیا ترجمه شده‌اند.

 

 

2024




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد 20سالگی هری پاتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..