تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانیت نقش اول مبارزه با دشمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، اهل نماز شب و تهجد بودن، عشق به دین و پایبندی به نماز اول وقت و انس با قرآن ازجمله ویژگی‌های چنین طلبه‌ای است همچنین طلاب باید انقلابی باشند و طلبه‌ای در مدار انقلاب خواهد بود که پیرو ولایت‌فقیه باشد.

امام‌جمعه موقت قم بابیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو ولی‌فقیه اتفاق افتاد، افزود: این انقلاب به خاطر ازخودگذشتگی امام راحل و جان‌فشانی‌های انسان‌هایی انقلابی که به آرمان‌های امام راحل پایبند بودند، رخ داد اما دشمن اکنون به دنبال خدشه واردکردن به‌نظام و انقلاب هستند.

وی با تأکید بر اینکه روحانیت باید برای مقابله با نقشه‌های دشمن به میدان بیاید، افزود: در حال حاضر وضعیت کنونی روحانیت با گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد و در حال حاضر شاهد شکل‌گیری پایگاه مردمی بزرگ روحانیت در جامعه هستیم. طلبه خدامحور طلبه‌ای است که چراغ معنویت در قلب و روحش متجلی باشد.

امام‌جمعه موقت قم به وضعیت طلاب در دوران رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: علمای بسیاری قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یا در زندان و یا در تبعید به سر می‌بردند و این شخصیت‌های بزرگ هیچ‌گاه دست از تبلیغ اسلام برنداشتند.

امام‌جمعه موقت قم با اشاره به اقدامات رضاخان برای تخریب دین مبین اسلام گفت: در آن دوره اجازه برگزاری مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع)  را نمی‌دادند و با حجاب زنان مبارزه می‌کردند.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانیت نقش اول مبارزه با دشمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..