تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاصرۀ داعش در الباب سوریه کامل شد

به گزارش پایگاه اسکای نیوز عربی، به نقل از دیده بان حقوق بشر سوریه (وابسته به مخالفان)، با پیشروی ارتش سوریه و هم پیمانانش به طرف شهر الباب در شمال سوریه، داعش در محاصرۀ کامل قرار گرفته است.  ارتش سوریه از طرف جنوب و نیروهای سپر فرات که مورد حمایت ترکیه هستند از طرف شمال تروریست های داعش را در این منطقه محاصره کرده اند.

پیشروی ارتش سوریه به طرف الباب باعث ایجاد نگرانی در زمینه درگیری این ارتش با ارتش ترکیه و گروه هایی شده که در چارچوب لشگر ارتش آزاد سوریه برای استرداد این شهر می جنگند. 

ارتش سوریه کمتر از سه هفته به 5 کیلومتری الباب رسیده است. 

ترکیه عملیات سپر فرات را اوت 2016 جهت تامین امنیت مرزهایش در برابر داعش و توقف پیشروی نیروهای کرد، آغاز کرده بود. دیدبان حقوق بشر سوریه می گوید که نیروهای ترکیه و ارتش آزاد سوریه در روزهای اخیر به طور گسترده با جنگجویان داعش اطراف شهر بزاعه در شرق الباب درگیر شده اند.  نیروهای مورد حمایت ترکیه برای مدت کوتاهی بر شهر الباب سیطره یافتند، اما مهاجمان انتحاری داعش روز شنبه آنان را از این شهر بیرون راندند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاصرۀ داعش در الباب سوریه کامل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..