تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس‌جمهور آمریکا عاشق دشمن تراشی است

یو‌ اس‌ ای تودی: رئیس‌جمهور آمریکا عاشق دشمن تراشی است به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یو اس ای تودی نوشت: "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهور آمریکا عاشق دشمن تراشی است و ایراد کار هم در همین مساله نهفته است. وی چپ و راست دارد دشمن تراشی می کند و اگر به زودی دست از این کار برندارد تمام اطرافش را دشمن فرا خواهد گرفت.

این روزنامه آمریکایی در مقاله‌ای به قلم نوآه سی راثمن نوشت: مردم آمریکا عاشق نزاع های سیاسی هستند. نمایش سیاسی هم مانند دیگر تئاترها نیازمند شخصیت های مثبت و منفی است. دونالد ترامپ در این میان مجری چیره دستی است که  به سیاه نمایی هایی دست می زند تا خود را در نظر مردم خوب جلوه دهد. اما ترامپ دیگر خود را در محاصره دشمنان درآورده است. این استراتژی وی ممکن است تا مشاورانش را در آینده ای نزدیک به پشیمانی وادارد. در این میان حمله به سیاست های حزب دموکرات در دوران اوباما برای ترامپ و تیمش به مثابه حربه ای بود تا بتوانند رقابت جدیدی در فضای سیاسی موجود ایجاد کنند. اما بزرگترین درگیری آنها در اعلان جنگ با رسانه بود. استیو بنن، مشاور ارشد کاخ سفید در این رابطه به نیویورک تایمز گفت: رسانه ها حزب مخالف به شمار می آیند و 4 روز بعد شخص رئیس جمهور نیز همین حرف را تکرار کرد.

دشمن جلوه دادن رسانه ها مزیت های خاص خود را دارد.. ابتدا اینکه باعث می شود تا کانال های راست گرا و محافظه کار باهم متحد شوند تا در برابر لیبرال ها قد علم کنند. اما استراتژی «حزب مخالف خواندن» کل رسانه ها محدودیت ساز است.

رسانه ها ترامپ را وادار به امضای فرمان منع ورود مهاجران نکردند  و این رسانه ها نبودند که از او بخواهند به سران جنبش مدنی حمله کند و... در نتیجه این کارهای ترامپ خود باعث تقویت حزب دموکرات شد که به شدت به دنبال بهانه ای برای اتحاد سازمانی علیه وی بودند. 

در این میان، ترامپ فرمانی اجرایی برای ساخته شدن دیواری میان مکزیک و آمریکا را صادر کرد که باعث شد تا انریکه پنیا نیه تو، رئیس جمهور این کشور -که از متحدان ایالات متحده است- سفر خود به واشنگتن را لغو نماید و بگوید که دست به اقدام متقابل در برابر تعرفه مالیاتی آمریکا بر روی اجناس مکزیکی خواهد زد. 

از سوی دیگر ترامپ به «نیه تو» گفته است  نیروهایش را به مکزیک می فرستد تا با بحران «مردان بد» آنجا مبارزه کنند، چرا که ارتش مکزیک از مقابله با آنها هراس دارد. از طرف دیگر آلمان را مقصر نوسانات قیمت یورو دانست و با نخست وزیر استرالیا به مشاجره لفظی در هنگام مکالمه تلفنی پرداخت.

یو‌ اس‌ ای تودی نوشت: مسلما ترامپ از اینکه در دیدگاه ها به این گونه به نظر بیاید که در حال پیگیری بی رحمانه سیاست «اول آمریکا» است، ابایی ندارد. اما مشکل اینجاست که او در میان دشمنان محاصره شده است. به عنوان یک رئیس جمهور جمهوری خواه دشمن اصلی ترامپ تنها دموکرات ها و لیبرال های منشعب از آنها هستند. حال هر چه قدر او و دستگاه دولتی‌اش تمرکز خود را به دیگر مسائل- مانند رسانه ها، فعالان غیر دولتی، دادگاه ها، مکزیک، چین و دشمن های دیگری که هنوز مشخص نشده اند- معطوف بدارند، باعث می شوند تا رقیب اصلی شان قوی تر شود. این در حالی است که انتخابات کنگره در سال 2018 که بسیار نزدیک است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس‌جمهور آمریکا عاشق دشمن تراشی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..