تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچلوتی: بازیکنان من خود منتقد هستند

کد خبر: ۴۷۵۴۸۱

۱۰۵۴  بازدید

سرمربی باواریایی‌ها تأکید کرد بازیکنانش منتقد عملکرد خودشان هستند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بایرن‌مونیخ پس از متوقف شدن برابر شالکه در رقابت‌های بوندس‌لیگا، از ساعت 23:15 فردا شب (سه‌شنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی آلمان در ورزشگاه آلیانتس‌ آره‌نا پذیرای ولفسبورگ است.

کارلو آنچلوتی با حضور در کنفرانس خبری امروزش گفت: انتقاد گاهی اوقات خوب است، هرچند بازیکنان من خود منتقد هستند. انتقاد در فوتبال جای تعجب ندارد. من سابقه نشستن روی نیمکت مربیگری در بیش از هزار بازی را دارم. می‌دانید که من چقدر انتقاد شنیدم؟ شاید نزدیک به هزار انتقاد. به هر حال در آلمان من مشکلات اندکی دارم (با خنده) چون زیادی آلمانی بلد نیستم و همه چیز را متوجه نمی‌شوم!

وی افزود: ولفسبورگ احتمالاً فردا دفاعی بازی خواهد کرد و چشم به ضدحملات دارد. به هر حال باید در زمین سخت تلاش ‌کنیم و تلاش‌مان را هم به نتیجه برسانیم. ما باید در کارهای دفاعی بهتر کار کنیم و فضاهای موجود را بر حریف ببندیم. اطمینان دارم که فردا شب در کنار هم و با کار گروهی بهتر کار خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص وضعیت دو بازیکن کلیدی تیمش هم اظهار داشت: تیاگو آلکانتارا آماده بازی است و می‌تواتد در بازی مقابل ولفسبورگ 90 دقیقه بازی کند. او می‌تواند به افزایش سطح کیفی بازی ما کمک کند و در تقابل با ولفسبورگ در ترکیب خواهد بود. یاشوا کیمیچ هم سلامت خود را به دست آورده است. همه بازیکنان در فرم و شکل خوبی هستند و به خوبی ریکاوری کرده‌اند.

او در تمجید از مهاجم لهستانی‌اش هم تأکید کرد: لواندوفسکی مهاجم فوق‌العاده‌ای است. من از او خیلی راضی هستم. امیدوارم او با همین روند به کارش ادامه بدهد.

آنچلوتی در ستایش از کاپیتان تیمش هم که گفته می‌شود در پایان فصل جاری قصد بازنشستگی دارد، گفت: لام می‌تواند در آینده مربی خوبی شود و حتی می‌تواند مدیر موفقی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچلوتی: بازیکنان من خود منتقد هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..