تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لندن خواستار تداوم تحریم‌ها علیه مسکو شد

به گزارش افکارنیوز،

 وزیر امور خارجه انگلیس امروز طی اظهاراتی در بلژیک خواستار ادامه تحریم‌های کشورش علیه روسیه شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «بوریس جانسون» امروز دوشنبه طی اظهاراتی در بلژیک اعلام کرد: «انگلیس به فشارها و تلاش‌های خود برای تداوم تحریم‌های ضدروسی ادامه خواهد داد.»

وی افزود: «انگلیس در خصوص این امر که هیچ جایی برای کاهش تحریم‌های ضدروسی وجود ندارد و فشارها علیه مسکو باید ادامه یابد، اصرار دارد.»

وزیر خارجه انگلیس در ادامه گفت: «همه اعضای اتحادیه اروپا از افزایش و تشدید خشونت‌ها در اوکراین نگران هستند و در خصوص اینکه کدامیک از طرفین آغازگر تنش‌ها بوده‌اند، تردید‌هایی وجود دارد.»

بوریس جانسون در پایان گفت: «فراموس نکنید که ما ممکن است پیمان‌های اتحادیه اروپا را ترک کنیم اما اروپا را ترک نخواهیم کرد.»

غرب روسیه را به دامن زدن به ناآرامی‌های اوکراین و حمایت از استقلال‌طلبان این کشور متهم می‌کند حال آنکه روسیه تمامی این اتهامات را رد می‌کند.

کشورهای غربی با مطرح کردن چنین ادعاهایی، از ژوئیه 2014، چندین دور تحریم‌ را علیه بخش‌های نظامی، انرژی و بانکی روسیه تحمیل کرده‌اند و اوایل تیرماه گذشته نیز اتحادیه اروپا تحریم‌های اقتصادی خود علیه روسیه را برای 6 ماه دیگر تمدید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لندن خواستار تداوم تحریم‌ها علیه مسکو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..