تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سر و کله فرنگی ها دوباره در بازار پیدا شد/ افزایش تعداد میوه های ممنوعه

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه اخیرا میوه های ممنوعه تعداد آنها از 5 به 11 نوع افزایش یافته است، اظهار داشت: حجم توزیع میوه های قاچاق چندان چشمگیر نیست، اما اخیرا به تعداد آن افزوده شده است.

وی افزود: اخیرا سیر چینی،گلابی چینی،سیب سبز ترکیه،آلوی سیاه افریقا،سیب سبز فرانسه به جمع میوه های خارجی موجود در بازار پیوسته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به قیمت های گزاف میوه های ممنوعه در بازار گفت: نرخ هر کیلو زردآلو و شبرنگ آفریقا 25،سیر چینی 8،گلابی چینی 12،سیب سبز ترکیه 10،آلوسیاه آفریقا 8،سیب سبز فرانسه 16،آووکادو ترکیه 13،لیموترش ویتنام 8،شاه بلوط ترکیه 15،انبه آفریقا 15 و نارنگی پاکستان 5 هزار تومان است.

به گفته مهاجران اخیرا نارنگی پاکستان در ظرف های ایرانی در حال فروش است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی افراد سرمازدگی باغات شمال را دلیل توزیع مجدد میوه های قاچاق در بازار می دانند، بیان کرد: سال گذشته میوه های قاچاق با حجم بالایی در بازار توزیع می شد و سرمازدگی اخیر باغات شمال ارتباطی به توزیع میوه های قاچاق در بازار ندارد چرا که این میوه ها در سردخانه های حاشیه تهران وجود دارد و در صورت کمرنگ شدن نظارت ها مجددا به بازار عرضه می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سر و کله فرنگی ها دوباره در بازار پیدا شد/ افزایش تعداد میوه های ممنوعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..