تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی آنر 6X ماه آینده اندروید نوقا را دریافت می کند؛ نسخه بتا منتشر شد

در حالی که برخی از موبایل های منتخب گوگل به نسخه بتای اندروید 7.1.2 دسترسی پیدا کرده اند، بسیاری از تلفن های هوشمند شرکت های مختلف هنوز در صف دریافت به روز رسانی نسخه 7.0 اندروید هستند.

یکی از این موبایل ها آنر 6X (بررسی دیجیاتو) اخیراً عرضه شده هوآوی است که در ابتدا قرار بود همزمان با آنر 8 آپدیت اندروید 7.0 را دریافت کند. اما این مسئله بنا به دلایلی به تعویق افتاد و حالا چینی ها رسماً اعلام کرده اند که به روز رسانی مورد بحث ماه آینده برای آنر 6X از راه می رسد.

این آپدیت که بر اساس منطقه جغرافیایی در بازه های زمانی مختلف ارائه می شود، رابط کاربری موبایل مذکور را به EMUI 5 ارتقا می دهد و اغلب ویژگی های خاص نوقا مانند Multi-Window را به همراه دارد.

با وجود اینکه در حال حاضر نسخه نهایی این سیستم عامل در اختیار برخی از موبایل های این شرکت قرار دارد، حساب کاربری رسمی توییتر هوآوی پاکستان اعلام کرده برنامه بتای اندروید 7.0 برای آنر 6X شروع شده است.

بر این اساس علاقه مندان می توانند برای حضور در این برنامه ثبت نام کرده و زودتر از دیگران طعم نوقا را بچشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی آنر 6X ماه آینده اندروید نوقا را دریافت می کند؛ نسخه بتا منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..