تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتان: بیشتر از این هم گل می زنم

زلاتان ایبراهیموویچ مدعی شده هنوز گل های زیادی مانده که در اولدترافورد بزند.

به گزارش کاپ، زلاتان با گلزنی در بازی با لستر تبدیل به مسن ترین بازیکن لیگ برتر شد که 15 گل در یک فصل زده است. او که 35 سال سن دارد گفته: هدفی در ذهنم دارم که نمی گویم چیست. اما می گویم که هنوز به آن نرسیده ام. هدف دارم و این کاری است که هر سال می کنم و برایم چیز جدیدی نیست. هنوز بازی سازی می کنم، گل می زنم و هم تیمی هایم کمک زیادی به من می کنند. 20 گل زده ام و 7 پاس گل داده ام، آمار امسالم مانند هر سال است، به غیر از سال گذشته که سالی فوق العاده بود. این را هم می دانم که خیلی ها بودند که می گفتند من در این فصل حتی 20 گل هم نمی زنم. بازی هایی مانده و امیدوارم در آن ها بیشتر هم گل بزنم. همه چیز به من انگیزه می دهد، همه اهداف، همه انتقادات، جو لیگ برتر و هواداران آن همه به من انگیزه می دهند. برای من اولین هدف کمک به تیمم است می خواهم همه تلاشم را بکنم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتان: بیشتر از این هم گل می زنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..