تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه های کشور ۲۱ بهمن رایگان هستند

مدیر اداره کل موزه ها خبر داد: همه موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سراسر کشور، روز پنج شنبه ۲۱ بهمن رایگان هستند.

محمدرضا کارگر توضیح داد: به دلیل برگزاری راهپیمایی در روز جمعه ۲۲ بهمن و حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز، تصمیم گرفته شد روز پنج شنبه ۲۱ بهمن همه ی موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رایگان باشد.

او بیان کرد: رایگان بودن موزه ها فقط برای گردشگران داخلی است، اما گردشگران خارجی که به صورت انفرادی و نه با تور به بازدید موزه ها می روند نیز می توانند از موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به صورت رایگان بازدید کنند.

به گفته وی، گردشگران خارجی که با تور به بازدید موزه ها می روند باید هزینه مشخص شده را پرداخت کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه های کشور ۲۱ بهمن رایگان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..