تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولین به جای چاره اندیشی برای حل بحران برف چشم به آسمان و آفتابش دوخته اند

ساعت: 15:57 منتشر شده در مورخ: 1395/11/18 شناسه خبر: 1030378

مسئولین به جای اینکه وارد عمل شده و چاره ای برای حل این بحران بیندیشند گویی چشم به آسمان و آفتابش دوخته تا کار نکرده ی آن ها را انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه دانشگاه؛ پیک دانشجو:جوکار فعال دانشجویی گیلان در یادداشتی نوشت:چهار روز  از بارش برف در استان می گذرد و طی این مدت چیزی که هر روز برای مردم عیان تر میشود  بی برنامگی و عدم برنامه ریزی صحیح مسئولین ذیربط در حل بحران استان و بخصوص  در کلانشهر رشت می باشد.
این که مسئولین به جای اینکه وارد عمل شده و چاره ای برای حل این بحران بیندیشند گویی چشم به آسمان و آفتابش دوخته تا کار نکرده ی آنها را انجام دهد و مردم را به زندگی برگرداند
،بسته شدن راه های ارتباطی چند روستا و قطع چندین ساعته ی برق ،تعطیلات چند روزه ی  مدارس، تاخیر  در شروع ساعات اداری و افزایش ترافیک گوشه ایی از مشکلاتی است که  شهروندان در چند روز اخیر با آن دست و پنجه نرم میکنند
البته مسئولینی که خود را از جنس مردم ندانند و از آب گل آلود بحران و مشکلات مردم به دنبال صید ماهی درشت شهرت و زیبا سازی صفحات شبکه های مجازی خود و گرفتن عکس های یادگاری باشند انتظار برف روبی خیابان ها بعد از ۴روز شاید توقع نابجایی باشد خب ستاد بحران هم دچار بحران شده است!
تجربه ی برف دهه ۸۰در  استان این دلخوشی را برای مردم ایجاد کرده بود که با تشکیل ستاد بحران و چه و چه دیگر اتفاقات مشابه در استان تکرار نخواهد شد اما از این به بعد باید گفت که  تجربه ی سال ۹۵ثابت میکند که مردم در مواقع بحران زیاد دلخوش نباشند و تا به چشم خود شاهد حل معضلات نبودند نفس اسوده نکشند.
این روزها عجیب یاد این جمله ی شهید چمران می افتم که می فرمودتقوا از تخصص لازم تر است اما آن کس که تخصص  ندارد و کاری را میپذیرد بی تقواست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولین به جای چاره اندیشی برای حل بحران برف چشم به آسمان و آفتابش دوخته اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..