تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاسیس داروخانه شبانه روزی در نقاط پرجمعیت کامیاران بلامانع است

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1395/11/18 شناسه خبر: 1030255

مدیر شبکه بهداشت و درمان کامیاران گفت: با توجه به وسعت و گستردگی جمعیتی شهرکامیاران و عدم دسترسی همگانی به داروخانه های مرکزشهر و داروخانه شبانه روزی بیمارستان سینا، امکان دریافت مجوز داروخانه تسهیل یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از صدور مجوز برای راه اندازی داروخانه های شبانه روزی در سطح شهر کامیاران خبرداد.

دکتر کیوان فرهمندی ظهر امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: با توجه به وسعت و گستردگی جمعیتی شهرکامیاران و عدم دسترسی همگانی به داروخانه های مرکزشهر و داروخانه شبانه روزی بیمارستان سینا، امکان دریافت مجوز داروخانه تسهیل یافته است.

وی افزود: صدور این مجوز منحصر به راه اندازی داروخانه در نقاطی از شهر است که از بیمارستان سینا فاصله داشته باشند وجمعیت نسبتا بالایی را پوشش دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان درباره نقاط مورد نظر عنوان داشت: از جمله اولویت های محل تاسیس و راه اندازی داروخانه، انتهای خیابان شهید بهشتی، شهرک های اطراف شهر و دیگر نقاط پرجمعیت و فاقد داروخانه می باشد و این نقاط در اولویت واگذاری امتیاز داروخانه شبانه روزی می باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاسیس داروخانه شبانه روزی در نقاط پرجمعیت کامیاران بلامانع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..