تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی دانشجویان دانشگاه علامه تحت بیمه حوادث قرار گرفتند

حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت بیمه کارآفرین و دانشگاه علامه طباطبائی، دانشجویان دانشگاه های علامه طباطبائی به مدت یک سال تحت پوشش بیمه های حوادث دانشجویی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طبق قرارداد منعقده با شركت بیمه کارآفرین در نیمسال تحصیلی 96-95 برای ارائه تسهیلات خدمات بیمه حوادث دانشجویی، تمامی دانشجويان این دانشگاه به صورت رایگان با هزینه پرداخت حق بیمه، بیمه می شوند.

سلیمی اضافه کرد: این دانشگاه از اول مهر ماه سال 95 به مدت یکسال در قبال حوادث، براي تمام اوقات شبانه روز، بدون قيد زمان و مكان تحت پوشش بيمه حوادث تحصیلی دانشجويي قرار گرفته اند.

مسئول دفتر رییس دانشگاه علامه یادآور شد: شركت بیمه کارآفرین متعهد شد در صورت وقوع حادثه برای دانشجویان با ارائه مدارک مثبته توسط دانشجو و با تایید دانشگاه، در اولین فرصت ممکن نسبت به پرداخت غرامت بیمه حوادث دانشجویی اقدام‌ کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی دانشجویان دانشگاه علامه تحت بیمه حوادث قرار گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..