تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیلا حاتمی در اکران فیلم «رگ خواب» +عکس

تاریخ نشر : دوشنبه 18 بهمن 1395 مشاهده : 22 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

لیلا حاتمی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

لیلا حاتمی 

لیلا حاتمی در اکران فیلم «رگ خواب» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود. او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. برای ادامهٔ تحصیل به لوزان سوئیس رفت. در دانشگاه پلی تکنیک تهران (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت. در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می‌کند. وی دارای دو فرزند به نام‌های مانی و عسل است. لیلا حاتمی همچنین به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می‌کند.

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

لیلا حاتمی با تیپ جذاب و متفاوت + عکس

تصاویری از کودکی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی در کنار هم

تجمع هواداران لیلا حاتمی در اطرافش هنگام اکران فیلم من +عکس

لیلا حاتمی و همسرش مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی فیلم جدیدشان + تصاویر و بیوگرافی

عکس جالب لیلا حاتمی در فیلم سینمایی جدیدش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیلا حاتمی در اکران فیلم «رگ خواب» +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..