تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رامبد جوان و نگار جواهریان در پردیس ملت | سوت بلبلی و سلفی عجیب رامبد جوان +تصاویر

تاریخ نشر : دوشنبه 18 بهمن 1395 مشاهده : 85 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

رامبد جوان و نگار جواهریان در پردیس ملت : عوامل فیلم سینمایی «نگار» امروز یکشنبه 17 بهمن برای اکران این فیلم در پردیس سینمایی ملت حاضر شدند. این حضور با حرکات عجیب رامبد جوان همراه بود.

رامبد جوان

رامبد جوان و نگار جواهریان در پردیس ملت

 رامبد جوان بعد از ساخت سه فیلم کمدى، چهارمین فیلمش «نگار» را بر اساس طرحى از خودش به نویسندگى احسان گودرزى در ژانر پلیسى معمایى ساخت.

رامبد جوان و نگار جواهریان در پردیس ملت

فیلم سینمایی «نگار» امروز یکشنبه 17 بهمن با حضور عواملش در پردیس سینمایی ملت اکران شد که با حرکات عجیب رامبد جوان از جمله دراز کشیدن روی زمین برای گرفتن سلفی و سوت بلبلی‌اش همراه بود.

 رامبد جوان و نگار جواهریان در پردیس ملت

عوامل «نگار» عبارتند از رامبد جوان (کارگردان)، احسان گودرزى (نویسنده) و نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، شایان کامروز و عیسی حسینی (بازیگران).

رامبد جوان و نگار جواهریان در پردیس ملت

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «نگار دختر خانواده ای نیمه مرفه و اصیل است. پدر لوطی او در یک معامله اقتصادی شکست خورده و به خاطر فشارهای زیاد مرده است. این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می کند. اما نگار این تحلیل را باور ندارد و تصمیم می‌گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند تا به اصل ماجرا پی ببرد.»

رامبد جوان و نگار جواهریان در پردیس ملت

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

رامبد جوان و حرفهای جالبش در مورد نگار و مقایسه زایمان با فیلمسازی!+تصاویر

ماجرای جنایی رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان +تصاویر

واکنش جالب رامبد جوان به عکس مشترکش با نگار جواهریان که ناگهان حذف شد ! + عکس خواهرزاده اش

جدایی رامبد جوان از نگار جواهریان

رامبد جوان،نگار جواهریان و بازیگران در مراسم روز ام اس+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رامبد جوان و نگار جواهریان در پردیس ملت | سوت بلبلی و سلفی عجیب رامبد جوان +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..