تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماری از سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت خودرو نداریم/ دلیل حضور پررنگ فرانسوی‌ها را از وزارت صنعت بپرسید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ساسان قربانی در یک نشست خبری اظهارداشت: از میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در صنعت خودروی ایران آماری نداریم زیرا نه طرف خارجی تمایلی به اعلام این رقم دارد و نه شرکت‌های داخلی رقمی را اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مذاکره برای سرمایه‌گذاری یک شرکت بزرگ قطعه‌سازی دنیا در ایران در حال انجام است، اما رقمی از سرمایه‌گذاری اعلام نشده است.

قربانی در ادامه با بیان اینکه شریک تجاری صنعت خودروی ایران مشخص شده است، افزود: شریک اصلی خودروسازان ایرانی، فرانسه است.

وی در خصوص بالا بودن سهم فرانسوی‌ها در صنعت خودروسازی ایران نیز گفت: در این مورد از وزارت صنعت سئوال کنید.

قربانی در ادامه با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران در روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه در تهران اظهارداشت: تمرکز در شاخص رضایت مشتریان و فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز هدف اصلی این همایش است.

وی تصریح کرد: حدود 2 هزار نفر در این همایش شرکت خواهند کرد و میهمانان خارجی از 32 کشور حضور دارند.

به گفته دبیر چهارمین همایش بین‌المللی خودرو، در این همایش 9 کارگاه، 6 پنل و همچنین نشست‌های ویژه بین قطعه‌سازان ایرانی و خارجی برگزار می‌شود و 312 مقاله دانشگاهی نیز ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: خودروسازان و قطعه‌سازانی از کشورهای مختلف از جمله ترکیه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی و چین در این همایش حضور دارند و اضافه بر این یک هیأت بیش از 100 نفره نیز از فرانسه به ایران می‌آیند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/CB7O4B



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماری از سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت خودرو نداریم/ دلیل حضور پررنگ فرانسوی‌ها را از وزارت صنعت بپرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..