تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش وزن | هفت ماده غذایی مخصوص زمستان کاهش دهنده وزن

کاهش وزن | بعضی از مواد غذایی و میوه که مخصوص فصل زمستان هستند، در روند کاهش وزن، بسیار تاثیر گذار هستند و خاصیت چربی سوزی دارند.

کاهش وزن

بعضی از مواد غذایی و میوه که مخصوص فصل زمستان هستند، در روند کاهش وزن، بسیار تاثیر گذار هستند و خاصیت چربی سوزی دارند.

 با گنجاندن آنها در برنامه ی غذاییتان، می توانید تاثیر خوبی در وزنتان، احساس کنید.انار :

شما ممکن است در طول ماه های سرد سال، برای پیدا کردن یک میوه خوش طعم، سخت تحت فشار باشید به جز انار که از اواخر پاییز تا وسط زمستان موجود است و شاید هیچ میوه ای توان رقابت با این میوه ی بی نظیر را نداشته باشد. انار با دانه های ریز و شیرین و جواهر مانند خود، به عنوان یک میوه کم کالری برای کاهش وزن موثر است. شما می توانید با خوردن این میوه ی بی نقص، قند خون را ثابت نگه نگه دارید و حتی وزن و سایز خود را کاهش دهید.

نعناع:

شما ممکن است در این موقع از سال نعناع زیادی در باغ های سبزی در حال رشد ببینید. اما برگ های تازه در فروشگاه های مواد غذایی هنوز هم پیدا می شوند و شاید چیزی در مورد عطر و طعم و خاصیت این سبزی در طول ماه های زمستان ندانید. بهتر است بدانید گاهی با بو کردن  بعضی چیزها ممکن است خیلی آسان وزن کم کنید. افرادی که به مدت ۵ روز هر ۲ ساعت یکبار عطر نعناع را استشمام می کنند، در طول مدت یک هفته از زمانی که آنها عطر و بوی آن را استشمام می کنند، به میزان۱۸۰۰ واحد کالری کمتری دریافت می کنند.

گریپ فروت :

گریپ فروت در بهترین حالت در زمستان باعث کاهش وزن می شود. هنگامی که بزرگسالان چاق، نصفی از گریپ فروت را قبل از وعده های غذایی خود به مدت ۱۲ هفته می خورند، آن ها به طور متوسط ۷ درصد از وزن بدن خود را از دست می دهند. علاوه بر بالا بردن آب بدن، گریپ فروت یک منبع سرشار از ویتامین c می باشد که با خوردن آن هنگام ورزش کردن باعث افزایش چربی سوزی  در بدن می شود.

بلغور جو دوسر :

بلغور جو پخته شده با ارائه چهار و نیم گرم فیبر، می تواند در طول روز برای چند ساعت به گرسنه نشدن شما کمک کند. طبق یک مطالعه، کسانی که بلغور جو دوسر را به عنوان صبحانه می خورند، به میزان ۵۰ درصد در مقایسه با کسانی که مواد دیگر مصرف می کنند کمتر ناهار می خورند.

جو :

درست مثل بلغور جو دوسر، جو هم برای صبحانه دلچسب است،  بهتر است بدانید شما فقط ۶ گرم  از هر فنجان بلغور جو دو سر  پخته شده را دریافت می کنید.

فلفل هندی:

فلفل هندی (قرمز) شامل کپسایسین (ماده ی موجود در فلفل قرمز که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد) می باشد و با افزایش سوخت و ساز وزن شما را کاهش می دهد.

نخود لپه :

مطمئناً شما می توانید در طول زمستان یک قابلمه بزرگ سوپ نخود درست کنید. یعنی حدود ۱۶ گرم فیبر در هر فنجان، نخود لپه خرد شده و پخته شده، شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و همین باعث عدم مصرف دیگر مواد غذایی و کاهش وزن می شود.

دکتر سلام

اخبار مرتبط:

سریعترین و سالمترین راه برای کاهش وزن ! ( با این رژیم 7 روزه می توانید 5 تا 8 کیلوگرم وزن کم کنید )

5 ورزش خوب برای کاهش وزن

ناهار خوردن در این زمان ها به هدف کاهش وزن آسیب می رساند

رازی برای کم کردن وزن ، 4 کیلو در دو هفته

کاهش وزن با شام نخوردن ممکن است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش وزن | هفت ماده غذایی مخصوص زمستان کاهش دهنده وزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..