تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای منطقه پردیسان نداریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، ولی الله بیاتی گفت:  اخیراً شورایی در منطقه پردیسان با استفاده از عنوان شورای اسلامی شهر تشکیل‌شده که خلاف قانون و بدون وجاهت قانونی است.

وی بابیان اینکه، ما هیچ شورایی در سطح شهر و پردیسان غیر از شورای اسلامی شهر قم نداریم، افزود: برخی افراد با داشتن طرحی خارج از چارچوب قانونی اقدام به تشکیل شورای پردیسان کرده‌اند که این موضوع تخلف آشکار قانونی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: یکی از اعضای شورا هم در جلسات منطقه پردیسان حضور داشته که بعد از اخطار کتبی این عضو شورا منتسب بودن خود به شورای منطقه پردیسان را تکذیب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر نیتی خلاف قانون و سوءاستفاده از عناوین دیگر رخ دهد، می‌توان از مجاری قانونی پیگیری‌های لازم را انجام داد و شورا حق خود می‌داند که از ماهیت اصلی خود دفاع کند.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای منطقه پردیسان نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..