تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ورزش و جوانان: توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی رویکرد دولت تدبیر و امید است

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز دوشنبه در جمع ورزشکاران در سالن آزادی شهر دو گنبدان مرکز شهرستان گچساران در کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی و قهرمانی در نشاط اجتماعی اظهار داشت: توجه به ورزش مناطق محروم، معلولان، هیات های ورزشی از محورهای تقویت زیرساخت‌های ورزشی در دولت یازدهم است.
وی گفت: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گام نخست برای ترویج ورزش همگانی و درخشش بیشتر جوانان ورزشکار در عرصه‌های فراملی است.
سلطانی فر افزود: در برنامه ششم توسعه یک بند با همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت به تصویب رسیده است که بر اساس آن 10 هزار میلیارد ریال به امر ورزش اختصاص داده خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: همکاری خوب دولت و مجلس برای حمایت از ورزشکاران از برنامه‌هایی است که چشم انداز رفع مشکلات ورزشی در کشور را روشن کرده است.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در کنار یکدیگر نیازمند نگاه جامع است.
غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: در کنار توسعه فضاهای ورزشی با مدیریت صحیح و استفاده بهینه از امکانات، زمینه استعدادیابی و ترویج ورزش همگانی در کشور فراهم شود.
وی با اشاره به اختصاص هشت هزار میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت‌های ورزش استان‌ها در سال 96، گفت که از این میزان 230 میلیارد ریال برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.
تاجگردون همچنین از تصویب 6 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار به هیات های ورزشی کشور در بودجه سال آینده خبر داد.
وی تصریح کرد: 220 میلیارد ریال دیگر برای اجرای 13 طرح ورزشی از محل بودجه نفت به سه شهرستان گچساران، باشت و بهمئی اختصاص یافته است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 20 تیم در رقابت‌های رشته‌های مختلف ورزشی لیگ‌های کشوری دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110/8005

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ورزش و جوانان: توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی رویکرد دولت تدبیر و امید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..