تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پیکسل» تا پایان سال به شبکه نمایش خانگی می‌آید

کارگردان سریال «صاحبدلان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«پیکسل» تا پایان سال به شبکه خانگی می‌آیدمحمد حسین لطیفی کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند تولید مجموعه نمایشی «پیکسل» گفت: با توجه به پشت سر گذاشتن روزهای فیلمبرداری، تا پایان سال مجموعه نمایشی «پیکسل» به زمره سریال‌های شبکه خانگی می‌رسد.

همچنین کارگردان مجموعه تلویزیونی «پادری» در خصوص پیشرفت تولید سریال «از عشق آباد تا عشق آباد» بیان کرد: با توجه به پیگیری‌ها و و همانطور که چند باری صحبت از کلید خوردن این مجموعه شد، همچنان بعد از مدت‌ها تصمیمی برای شروع مراحل پیش تولید و حتی تولید این مجموعه گرفته نشده است.

لطیفی در پایان تاکید کرد: نگارش مجموعه تلویزیونی «از عشق آباد تا عشق آباد» تمام شده است.

گفتنی است؛ محمد حسین لطیفی از جمله کارگردان‌های پر کاری است که در کارنامه خود تولید مجموعه‌های تلویزیونی چون «تنهایی لیلا»، «پادری» و ... را دارد.
 
«از عشق‌آباد تا عشق‌آباد» زندگی شخصیتی به نام ایرج را روایت می‌کند که به اعضای حزب توده می‌پیوندد و به عنوان یک لائیک در مقابل همسرش که مومن و مسلمان است، قرار می‌گیرد و زمانی که ماجراهایش لو می‌رود، فرار می‌کند و ...

همچنین داستان این مجموعه بین سال‌های 1320 تا 1340 اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پیکسل» تا پایان سال به شبکه نمایش خانگی می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..