تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش کشفیات قاچاق های میلیاردی در سال جدید/ تجهیزات پیشرفته در مرزها مانعی برای ادامه فساد

دوشنبه، 18 بهمن 1395 ساعت 12:222017-02-06اقتصادي

سردار اسکندر مؤمنی از افزایش 107درصدی پرونده های قاچاق کالای بالای 500 میلیون تومان خبر داد و گفت: در 10 ماه امسال کشفیات ناجا 8 هزار میلیارد افزایش داشته است در حالی که کل کشفیات سال گذشته 5هزار میلیارد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فانوس"، سردار مؤمنی جانشین فرمانده ناجا در همایش تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات پلیس در حوزه قاچاق گفت : نیروی انتظامی قرارگاهی را در ارتباط با مبارزه با قاچاق ایجاد کرده و از همه ظرفیت پلیس در این راه استفاده می کند.

وی با بیان این که ورودی کالای قاچاق کم و کشفیات پلیس افزایش یافته افزود: البته این حرف به منزله کم شدن قاچاق نیست، اما فعالیت پلیس زیاده شده است.

وی گفت: تمرکز ما بر سازمان های بزرگ و مفاسد اقتصادی است و روی مرز و مبانی ورودی تمرکز ویژه داریم، اما باید در کنترل پیش از مبادی نیز نظارت داشته باشیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان این که کنترل مرزها اثربخشی بسیاری در پهنه جغرافیایی دارد، گفت: کل کشفیات پلیس50 درصد در حوزه قاچاق رشد داشته است.

سردار مؤمنی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای ورود قاچاق به کشور ضرورت ایجاب می کند، از تجهیزات به روز و ایکس ری استفاده کنیم چون روزانه چندین هزار تریلی از مرزهای بویژه جنوبی شرقی وارد کشور می شود و تا زمانی که نیروی انسانی در کار دخیل است، امکان فساد و اشتباه وجود دارد.

وی گفت: با اهتمام نمایندگان مجلس امید داریم قوانین مبارزه با فسا د بازدارنده تدوین شود و این قانون بتواند به سر شبکه های قاچاق کالا ضربه بزند.

جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد: تمرکز اصلی ما بر باندهای بزرگ و شبکه های عمده قاچاق است، البته تلاش داریم کوله بران را سامازماندهی کنیم، اما تمرکز اصلی ما روی باندهای قاچاق است.

وی از نصب سامانه بر خط جی پی اس و هوشمند خبر داد و گفت: این سامانه ها جلوی ایستگاه های مرزی نصب می شود و تریلرهای که اجازه تردد می گیرند را کنترل می کند.

سردار مؤمنی با اشاره به کشف محموله تریلرهای قاچاق در یک بارانداز در غرب تهران گفت: کنترل ها باید صدر صد باشد و تمامی تریلرهای که از بنادر ترخیص می شوند، از مرز دریایی با دستگاه ایکس ری کنترل شوند.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: قاچاق - جانشین فرمانده ناجا - فرمانده ناجا - کشفیات - مبارزه با قاچاق - افزایش - میلیارد - سردار - تمرکز - پلیس - مبارزه - جانشین - ناجا - مرزها - قاچاق کالا و ارز - خبرنگار - نمایندگان مجلس - مفاسد اقتصادی - نیروی انتظامی - نیروی انسانی - خبرنگاران - غرب تهران - درصد - شبکه - کشور - بزرگ - فساد - اجتماعی - اقتصادی - قوانین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش کشفیات قاچاق های میلیاردی در سال جدید/ تجهیزات پیشرفته در مرزها مانعی برای ادامه فساد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..