تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو خدمت جدید در طرح تحول سلامت/پرداخت مطالبات پرستاران

وزیر بهداشت ؛دو خدمت جدید در طرح تحول سلامت/پرداخت مطالبات پرستارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  دکتر هاشمی امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح های بخش سلامت گلستان در شهرستان بندرگز افزود: این خدمات شامل درمان ناباروری و همچنین خدمات دندانپزشکی است که در گام های بعدی طرح تحول اجرایی خواهد  شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: هر چند در بخش ناباروری در بخش دولتی 85 درصد محقق شده اما امیدواریم در دولت بعد شاهد تحقق کامل این نیاز جامعه باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی درباره مطالبات بخش بیمه‌ای این طرح هم گفت: مجلس 8 هزار میلیارد تومان مصوب کرد که تاکنون تنها 1250 میلیارد به ما پرداخت شده که امیدواریم در هفته‌های پایانی سال بیمه‌ها به وعده‌های خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: بخشی از این طلب را مردم به بیمه‌ها پرداخت کرده‌اند که باید شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت کنند تا ما بدهی خود به دانشگاه‌ها و موسسات درمانی را پرداخت کنیم تا به آنچه قانون گفته با دریافت بدهی‌های خود و تصفیه با شرکای خود به وظیفه خود عمل کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی درباره مطالبات پرستاران هم گفت: امیدواریم تا پایان سال به آنها پرداخت شود البته با محقق شدن و دریافت بدهی‌ها از طرف بیمه‌ها این امر محقق شود.


 منبع :تسنیم

انتهای پیام//پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو خدمت جدید در طرح تحول سلامت/پرداخت مطالبات پرستاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..