تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«اتوبوس ایدز» به مهاباد رسید

ساعت: 11:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/18 شناسه خبر: 1029375

اتوبوس ایدز از فردا به مدت دو روز در میادین اصلی شهر مهاباد مستقر می شود و به صورت رایگان از شهروندان این شهر تست می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مُکریان؛ اتوبوس «ایدز» از فردا به مدت دو روز ، در مهاباد مستقر می‌شود. قرار است این اتوبوس، از مراجعه‌کنندگان به‌صورت داوطلبانه، آزمایش سریع اچ‌آی‌وی بگیرد و به آنها مشاوره پیشگیری از ایدز دهد.

به گفته مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت مهاباد، این اتوبوس روزهای 18 و 19 بهمن ماه و 16 و 17 اسفند ماه 95 در میادین استاد محمد قاضی و ملا خلیل این شهر مستقر خواهد شد.

باغچه ای در این باره افزود: در این اتوبوس‌، از افرادی که در مراجعه به اتوبوس ایدز خوداظهاری می‌کنند، تست رایگان گرفته و به شهروندان مهابادی در خصوص این بیماری مشاوره داده شود.

وی با تاکید بر اینکه کلیه اطلاعات مراجعه کنندگان محرمانه خواهد ماند گفت: نتایج تست متقاضیان مراجعه کننده به این اتوبوس سریعا اعلام و کاملا محرمانه خواهد ماند.

ایدز نوعی بیماری است که در دستگاه ایمنی و توسط ویروس نقص ایمنی (HIV) ایجاد می شود.

ویروس ایدز به سه روش تماس جنسی، از راه انتقال خون و فرآورده های خونی و از طریق مادر باردار به جنین انتقال می یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««اتوبوس ایدز» به مهاباد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..