تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشایش نمایشگاه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در تبریز

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1395/11/18 شناسه خبر: 1029871

همزمان با ایام دهه فجربا حضو جمعی از مسئولین و شهروندان نمایشگاه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر در تبریز افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناخبر، همزمان با ایام دهه فجربا حضور آیت‌الله مجتهدشبستری، نماینده ولی‌فقیه در استان، نجفی شهردار تبریز و جمعی از مسئولین و شهروندان نمایشگاه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر در تبریز افتتاح شد.

این نمایشگاه که به همت موسسه مطالعاتی قرار زندگی تبریز و پشتبانی معاونت فرهنگی شهرداری تبریز به مدت ۲ ماه مراحل آماده سازی خود را پشت سر گذاشته است.

در این نمایشگاه با استفاده از سازه های طراحی شده، موشن گرافی، عکس و فیلم مخاطب از نزدیک مولفه های زندگی بر اساس سبک زندگی اسلامی ایرانی در محیط منزل و اجتماع با توجه مقتضیات امروز را مشاهد می کند.

در حاشیه های نمایشگاه هم مخاطبان خانم و آقا به صورت  جداگانه مشاوره هایی در خصوص نحوه تنظیم روابط در محیط خانواده را از مشاوران حاضر دریافت می کنند.

استفاده از ابزارهای روز در کنار نشان دادن نقاط قوت سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله ویژگی های طراحی شده این نمایشگاه است.

حجت‌الاسلام احمدحمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی تدارک دیده شده است.

گفتنی است با توجه به طولانی بودن مراحل آماده سازی، نمایشگاه به مدت چند ماه با هدف گذاری بازدید ۲۰۰ هزار شهروند تبریزی  آماده بازدید است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشایش نمایشگاه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..