تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۸ نفر در ۱۸ بهمن شهید شدند/ از قتل یک معلم در بندر عباس تا ترور پدر پنج فرزند در تهران

ساعت: 11:35 منتشر شده در مورخ: 1395/11/18 شناسه خبر: 1029936

هجدهم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۸ ایرانی در بین سالهای ۵۸ تا ۱۳۷۸ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، هجدهم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۸ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۸ تا ۱۳۷۸ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

یعقوب عبدالله زاده جمال آب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۳۸ در استان تهران متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۵۸ در کامیاران در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابوالفتح امامی ۱۹ تیر ماه ۱۳۳۹ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۵۹ در دیواندره در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حبیب الله اسحاقی نهم آذر ماه ۱۳۳۸ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۵۹ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

بلال درویشی ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۲۷ در استان مرکزی متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۵۹ در حالی که کارمند بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

داود نظری ۴ آبان ماه ۱۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۵۹ در سنندج در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی‌عبدلی‌زاده ۲۷ تیر ماه ۱۳۳۵ در استان هرمزگان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۰ در چهار راه مرادی بندر عباس در حالی که معلم بود توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

عزت الله سبزه خواه مطلق ۵ شهریور ماه ۱۳۱۱ در استان تهران متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۰ در حالی که شغل آزاد داشت و پدر پنج فرزند بود در خیابان سبلان شمالی تهران بوسیله گروهک تروریستی منافقین (سازمان مجاهدین خلق) ترور شد و به شهادت رسید.

رحمت الله محمدیان ۷ بهمن ماه ۱۳۲۹ در استان مازندران متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۰ در حالی که پاسدار انقلاب بود در آمل در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اسحاق علی زاده ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۴۱ در استان مازندران متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

داود فیروزآبادی ۴ تیر ماه ۱۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ایرج کرمانی زاده ۱۵ آبان ماه ۱۳۴۲ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدولی گرجیان دریانی دوم فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان همدان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی محمدی ۳ مرداد ۱۳۳۹ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در سنندج در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نظرعلی معدن چی رسولی ۱۴ فروردین ماه ۱۳۴۱ در استان قزوین متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ولی هوشمند سوم خرداد ماه ۱۳۴۲ در استان همدان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سیف الله صادقی لکی دستجردی ۴ فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اسماعیل بهتویی دوم فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان قزوین متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

داریوش اسدی ۴ آذر ماه ۱۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در مهاباد توسط تروریست ها به شهادت رسید.

محسن اسدی نهم فروردین ماه ۱۳۴۳ در استان کردستان متلود شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ بوسیله گروهک تروریستی منافقین در محور مریوان سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

یوسف خلدی ۱۹ شهریور ماه ۱۳۴۴ در استان اردبیل متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که کارگر ساده بود در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد رشیدی یکم فروردین ماه ۱۳۳۷ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که کادر ارتش بود در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مهدی زرین دست ۱۵ فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان کرمان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محسن زارعی یکم دی ماه ۱۳۳۷ در استان کردستان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب بود بوسیله گروه دموکرات در جاده سنندج ترور شد و به شهادت رسید.

ناصر حسین پور یکم تیر ماه ۱۳۴۱ در استان گیلان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سید محمد هاشمی دوم شهریور ماه ۱۳۴۱ در استان گیلان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدرضا جعفری ثانی یکم مهر ماه ۱۳۴۳ در استان خراسان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سلماس در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد شیرزاد ۹ آبان ماه ۱۳۲۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۴ در تکاب بوسیله گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

کریم مفتاحی ۲۱ تیر ماه ۱۳۶۴ در استان آربایجان غربی متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۴ در تکاب توسط گروه تروریستی دموکرات ترور شد و به شهادت رسید.

محمد حسن پور یکم آبان ماه ۱۳۴۸ در استان خراسان متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۸ در سردشت در حالی که کارمند یکی از  نهادها بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمود نوری جوشانی  ۱۵ دی ماه ۱۳۶۲ متولد شد و ۱۸ بهمن ماه ۱۳۷۸ در کرمان توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۸ نفر در ۱۸ بهمن شهید شدند/ از قتل یک معلم در بندر عباس تا ترور پدر پنج فرزند در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..