تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین برج پرچم مازندران در قائم‌شهر نصب خواهد شد +عکس

ساعت: 10:42 منتشر شده در مورخ: 1395/11/18 شناسه خبر: 1029913

بزرگترین برج پرچم جمهوری اسلامی ایران در مازندران با ارتفاع 65 متر در میدان امام خمینی(ره) قائم‎شهر به اهتزاز در خواهد آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، بزرگترین برج پرچم جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران با ارتفاع 65 متر در میدان امام خمینی(ره) شهرستان قائم‎شهر به اهتزاز در خواهد آمد.


محل اجرای این پروژه در میدان امام خمینی(ره) قائم‎شهر که در مسیر اصلی رفت‌وآمد مسافران  مازندران قرار دارد، برفراز این شهر خودنمایی خواهد کرد.

برج پرچم جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن در قائم‎شهر به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین همزمان با بزرگترین برج پرچم مازندران سه برج پرچم دیگر به ارتفاع 35 متر نیز در قائم‌شهر به اهتزاز در خواهد آمد.

شهرداری قائم‎شهر که این روزها جان تازه‌ای گرفته و با حضور رضا رحیمی این شهر از المان‌های خوبی برخوردار شده است و همچنین در امر زیباسازی تحول بزرگی پیدا کرده با نصب این پرچم‌ها نیز قائم‌شهر هویت بهتری پیدا خواهد کرد.


رضا رحیمی در گفت‌وگو کوتاهی با خبرنگار ما، اظهار کرد: ارتفاع 65 متری این پروژه به‌دلیل ادای احترام به پرچم، جلوه‎ زیبایی که در بزرگترین میدان مازندران به نمایش شهروندان و مسافران خواهد داد و همچنین نمایش اقتدار ملی از جمله دلایل نصب این پرچم‌ها در مسیر اصلی شهری قائم‌شهر بوده است.

وی افزود: ادای احترام به پرچم، همیشه و در همه کشور‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برافراشتگی آن با تکیه بر مذهب و فرهنگ نزد همه ملت‌ها اعتبار و اهمیت خاصی دارد.

شهردار قائم‌شهر بیان کرد: این پروژه به عنوان یک نماد شهری و نماد فرهنگی محسوب می‌شود و در 21 بهمن ما به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر افتتاح خواهد شد و این پرچم به اهتزاز در خواهد آمد.

این مسؤول با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر غیر از بهره‎برداری از چهار برج پرچم در سطح شهرستان قائم‌شهر چندین برنامه دیگر نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ انقلاب به‌همراه نورافشانی، احداث ایستگاه شماره 5 آتش‎نشانی که مزین به نام شهدای آتش‌نشان است، بهره‌برداری از زمین ورزشی چمن مصنوعی و غیره از فعالیت‌های مهم شهرداری در این ایام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین برج پرچم مازندران در قائم‌شهر نصب خواهد شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..