تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفت فریدونکنارشانس بالایی برای صعودبه لیگ برتر والیبال بانوان دارد

زهره اعتمادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور بهمن امسال برگزار شد که معرفت فریدونکنارو ایران زمین رامسر به عنوان نمایندگان والیبال مازندران در این لیگ حضور داشتند .
وی ادامه داد : با وجود بازی های خوب بازیکنان تیم ایران زمین رامسر ، اما این تیم از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند و معرفت فریدونکنار پرچمداری والیبال بانوان مازندران را بر دوش می کشد .
به گفته نایب رئیس هیات والیبال مازندران اکنون معرفت فریدونکنار با به خدمت گرفتن بازیکنان خوب مازندرانی و تهرانی توانسته ترکیب قوی و خوب تیمی را ایجاد بکند .
وی افزود : همچنین این تیم با انجام تمرینات مداوم بدنبال کسب آمادگی های لازم برای حضور قدرتمند در مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال است .
اعتمادی با اشاره به اینکه سال گذشته تیم آریا صنعت بابل مقام نخست لیگ دسته یک والیبال را کسب کرد ، گفت : این تیم به دلیل نداشتن توان مالی نتوانست به لیگ برتر راه یابد .
وی اظهار داشت : معرفت فریدونکنار برخوردار از حمایت باشگاهی با توان مالی خوب به سرنوشت تیم اریا صنعت بابل مبتلا نخواهد شد و در لیگ برتر حضور خواهد یافت .
مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور با حضور 14 تیم از 13 تا 16 بهمن در رامسر ، تبریز ، اردکان و اراک برگزار شد .
در این مرحله هشت تیم به مرحله نهایی راه یافتند .
نایب رئیس هیات والیبال مازندران گفت : 22 تیم در رده سنی نوجوانان ، 12 تیم در رده سنی جوانان و هفت تیم در رده سنی امید والیبال بانوان استان مازندران فعالیت می کنند .
خبرنگار: فاطمه قنبری قادیکلایی **انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/2096

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفت فریدونکنارشانس بالایی برای صعودبه لیگ برتر والیبال بانوان دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..