تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن دو صیاد گلستانی در خزر

عبدالرحمن کر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 23 شب گذشته روی داده و براثر آن دو قایق صیادان روستای چارقلی و گمیش تپه براثر تاریکی هوا در منطقه قوتن صیدآباد در حوزه ساحلی چپاقلی بندرترکمن با هم برخورد کرده اند.
به گفته وی؛ هر یک از قایق ها سه سرنشین داشته که در این حادثه دو صیاد 30 و 29 ساله در محل فوت کرده و یک سرنشین حدود 20 ساله زخمی شده که ابتدا به بیمارستان امام خمینی بندرترکمن انتقال داده شده ،اما به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است.
وی با بیان اینکه حال سه سرنشین قایق صیادان گمیش تپه ای مساعد است، اضافه کرد: صیادان فوت شده از اهالی روستای چارقلی و قلعه توماج لر هستند.
شهرستان گمیشان در حاشیه شرقی دریای خزر 65 هزار نفر جمعیت دارد که بیشتر آنها از طریق کشاورزی و صیادی امرار معاش می کنند.
7333/1648

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن دو صیاد گلستانی در خزر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..