تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک مشخص شدند

به گزارشحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک که از 18 تا 21 بهمن ماه 1395 و با حضور هنرمندان 12 استان زاگرس نشین برگزار می شود سه هنرمند شناخته شده تئاتر وتلویزیون کشور را به عنوان اعضا هیات داوران این جشنواره معرفی کرد.

بر اساس اعلام علی بازگیر دبیر بیبست و دومین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک هیات داوران این جشنواره متشکل از سعید پور صمیمی، افسر اسدی و آرش دادگر نمایش های راه یافته به بخش صحنه ای جشنواره را قضاوت خاوهند کرد.

این جشنواره در تالار خورشید شهر اندیمشک برگزار می شود و چهار نمایش خیابانی و 12نمایش صحنه‌ ای در قالب این جشنواره به اجرا در خواهند آمد.

بیست و دومین دوره جشنواره با حضور استان های منطقه زاگرس نشین شامل استان های اصفهان،ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..