تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلنوشته کیتارو برای قهرمانان پلاسکو

به گزارشحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کیتارو که کنسرت خبرسازش در ایران مدت‌ها در راس اخبار هنری ایران قرار داشت، با نوشتن یادداشتی حادثه تلخ ساختمان پلاسکو را به همه مردم ایران تسلیت گفت آتشنشانان ایرانی را «شجاع» و «قهرمان» لقب داد. 

این هنرمند و موزیسین ژاپنی در ایمیلی به «علی چراغعلی» (تهیه کننده کنسرت کیتارو در ایران)، نسبت به این ضایعه دردناک ابراز تاسف و همدردی کرده است و متنی را جهت انتشار آماده کرده است که در ادامه متن کامل دلنوشته «کیتارو» رامی‌خوانید:
 
«لطفا این پیام را به همه برسان،به دوستان و آشنایان و خانواده تمامی کسانی که در فاجعه غم انگیز 19 ژانویه 2017 در تهران جان خود را از دست دادند؛
 
ما مایل‌ایم مراتب تسلیت و همدردی قلبی‌مان را بخاطر جان باختگان رویداد غم انگیز 19 ژانویه ساختمان 17 طبقه پلاسکو تهران اعلام نماییم.
به خانواده محترم تمامی آتشنشانهای شجاع و قهرمانانی که جان خود را از دست دادند.
برایشان بهترین آرزوها را داشته و در این موقعیت غم انگیز به فکرشان هستیم
 
«کیتارو»  و  «ایچی نایتو»

انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلنوشته کیتارو برای قهرمانان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..