تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانگرد: قیمت اینترنت داخلی به نصف تعرفه بین‌الملل کاهش می‌یابد

تصویب و تبیین الزامات حاکم در فاز دو ش بکه ملی اطلاعات توسعه زیر ساخت ها و شبکه دسترسی اصلاح مققرات و نظام اقتصادی توسعه محتوا و خدمات جدید امنیت و صیانت اجتماعی

وی ادامه داد: امروز متوسط سرعت در نسل سوم تلفن همراه ٢ مگابیت برثانيه است . و در نسل ٤ سرعت ١٢ مگابیت بر ثانيه و برای مشترکان adsl نیز حدود ٥ مگابيت بر ثانیه رسیده است .

جهانگرد با اشاره به افزایش میزان دسترسی به اینترنت در کشور گفت: تا كنون ٢٤ هزار روستا به شبكه اينترنت دسترسي پيدا كرده اند و اميدواريم تا پايان دولت يازدهم تمام روستاهای بالای ٢٠ خانوار به اينترنت دسترسي داشته باشند.

در مدت زمانی شهریور 95 تا کنون ظرفيت شبكه انتقال زير ساخت نیز از ٤ ترابايت بر ثانيه به ١٠ ترابايت بر ثانيه رسيده است.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه سخنانش افزود: امروز مراكز تبادل ترافيك داده داخلي از ٤ شهر به ٧ شهر اصفهان ، اهواز ، تهران ، مشهد ، تبريز، شيراز رسیده است .

معاون وزیر ارتباطات در ادامه سخنانش افزود: امروز مراكز تبادل ترافيك داده داخلي از ٤ شهر به 6 شهر اصفهان ، اهواز ، تهران ، مشهد ، تبريز، شيراز رسیده است

جهانگرد به حوزه اقتصادی  این پروژه پرداخت و گفت: در حوزه اقتصادی تصمیمات مهمی گرفته شده است که از آن جمله میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

1-  الزام تمام اپراتور ها به تفکیک ترافیک داخل و بین الملل
2-  حذف حق السهم دولت از درآمد تولید کنندگان خدمات
3-  برقراری نظام تعرفه های ترجیحی ترافیک داخلی به نصف قیمت تعرفه بین الملل

معاون وزیر ارتباطات به حوزه اشتغال در ICT اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 100 هزار نرم افزار فارسی در فروشگاه های برنامه ایرانی موجود است  که توسط جوانان تولید شده و این نشان از وجود فرصت های عظیم در حال رشد است.

جهانگرد ادامه داد: در خدمات دولت الکترونیک ، مقدمات تکنیکی و فنی فراهم شده و امید است طی چند هفته آینده این بخش نیز عملی میشود.

سپس معاون وزیر ارتباطات  با پرداختن به  حوزه امنیت و صیانت اجتماعی در فاز دوم شبکه ملی گفت: در فاز دوم نیز در کنار بخش های دیگر که در حال رشد هستند باید موضوع مهم امنیت شبکه و صیانت از حقوق و حریم کاربران اعم از حقیقی و حقوقی حفظ شود ، در این راستا ابزار ها را در حاکمیت فراهم کرده ایم  و در تمام 31 استان  مراکز "آپا" به وجود آمده است.

در موضوع صیانت از حقوق کودک نیز با اجرای آموزش و پرورش، مهارت لازم برای حضور در شبکه را آموزش می‌دهیم و برنامه داریم در سطح کشور به صورت کامل آن را اجرا کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانگرد: قیمت اینترنت داخلی به نصف تعرفه بین‌الملل کاهش می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..