تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی ویژه تسنیم با رئیس‌جمهور عراق + کلیپ

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «فؤاد معصوم» رئیس‌جمهور عراق در روزهای گذشته میزبان خبرنگاران و مدیران خبرگزاری تسنیم بود و به سؤالات آنها درباره مسائل مهم داخلی و منطقه‌ای پاسخ گفت.

رئیس‌جمهور عراق در این گفت‌وگو درباره مسائل جاری عراق، تکمیل دولت آینده و همچنین وضعیت آتی قانون اساسی این کشور، وضعیت حشدالشعبی(نیروهای داوطلب مردمی) و گزینه‌های مختلف در رابطه با آینده این نیروها، حضور سردار قاسم سلیمانی در عراق و موضع رسمی بغداد، حضور نیروهای ترکیه در خاک عراق به بهانه مبارزه با داعش و سؤالات دیگر پاسخ گفته است.

فیلم و متن کامل گفت‌وگوی اختصاصی تسنیم با رئیس‌جمهور عراق در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

در زیر بخش‌هایی از سخنان فؤاد معصوم در این گفت‌وگو را مشاهده می‌کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی ویژه تسنیم با رئیس‌جمهور عراق + کلیپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..