تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو از تبلت هیبریدی Yoga A12 رونمایی کرد

لنوو از تبلت هیبریدی Yoga A12 رونمایی کرد

لنوو از یک تبلت هیبریدی جدید موسوم به Yoga A12 رونمایی کرد. این تبلت که از بدنه ای از جنس منیزیم و آلومینیوم برخوردار است و نمایشگری 12.2 اینچی و ضد انعکاسی دارد، به عنوان یک محصول اقتصادی طراحی شده است. لنوو ادعا می کند که نمایشگر این تبلت اچ دی است و بنابراین باید از رزولوشن 720x1280 پیکسل برخوردار باشد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این تبلت جدید در باریک ترین قسمت، ضخامتی معادل 5.4 میلیمتر دارد و وزن آن کمی از یک کیلوگرم کمتر است که بنابراین می توانید آن را به راحتی حمل کنید.


بخشی از یوگا A12 که به ضخامت کم و سبکی وزن آن کمک می کند کیبورد Halo آن است. این کیبورد که سال گذشته نیز در Yoga Book لنوو استفاده شد، یک کیبورد مجازی تخت و حساس به فشار با قابلیت لمسی و نرم افزار یادگیری مصنوعی است. این کیبورد توسط یک لولای 360 درجه به سایر بخش های تبلت متصل می شود که در نتیجه کاربر می تواند این تبلت را در چهار حالت مختلف به کار برد.


پردازنده یوگا A12 یک پردازنده Atom x5 اینتل است که با دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای حافظه داخلی، اسپیکرهای دوال با فناوری Dolby Atmos و باتری با طول عمر 13 ساعت در هر بار شارژ همراه شده است.


لنوو در خصوص نسخه اندروید نصب شده بر روی این تبلت حرفی نزده است. Yoga A12 از روز 8 فوریه، 20 بهمن، از طریق سایت لنوو در دو رنگ خاکستری و رزگلد با قیمت 299 دلار به فروش می رسد.

لنوو لنوو لنوو لنوو لنوو لنوو لنوو لنوو لنوو لنوو
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو از تبلت هیبریدی Yoga A12 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..