تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبرها از وضعیت راه ها/محور کندوان مسدود است

آخرین خبرها از وضعیت راه ها/ریزش بهمن هراز را مسدود کردسرهنگ نادر رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: محور کرج - چالوس در پی ریزش بهمن در محدوده سياه بيشه از ساعت 06:30 صبح امروز مسدود شد اما تلاش برای بازگشايی تا يك ساعت آينده ادامه دارد.

وی افزود: محور کرج-چالوس در استان های البرز و مازندران جهت ایمن سازی تونل امیرکبیر تا  20 اسفند روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه, سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت 20:00 تا ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد، رفت و آمد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد، محور کندوان تا اطلاع ثانوی به علت بارش برف و کولاک مسدود خواهد بود.


رحمانی در پایان اضافه کرد: در استان سيستان و بلوچستان محورهای دلگان - جلگه ، جلگه - چاه اسحاق، فنوج-رمشك، چاهان - زرآباد،خيرآباد و ابتر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبرها از وضعیت راه ها/محور کندوان مسدود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..